Shopping ღ

– Noa Noa

                             
Koftan från Noa Noa kom igår, så fin! Finns här hos Babyshop. Denna är lite tjockare så den blir bra under de lite kallare dagarna. Den är i storlek 5-6år och Mercedes är ju som sagt nyss fyllda 4år så just denna tycker jag var liten medan de andra plaggen jag köpt från Noa Noa har varit mer korrekta i sina storlekar.
Nu är ärmarna uppvikta på denna också, det är så jag tycker att den är snyggast men viker man ned dem så lär den passa länge.

Under skymtar en ny tröja med pirater från Mini Rodini 😉 Jag fick övertala henne att sätta på sig den genom att säga att det var prinsessärmar (det är fjärilsärmar/puff på axlarna) och nu gillar hon den. Annars är allt som inte är rosa svårt, men jag kämpar på!

0 thoughts on “– Noa Noa

Kommentera

