Event

– Bildbomb från Furuvik.

    
         
    
En hel drös med bilder från vår tripp till Furuvik igår, barnens ”bonusmorföräldrar” var med till min och barnens stora glädje. Förutom att Leon var en liten grinpelle igår så var det en toppendag, Barnen blev rejält bortskämda, precis som det ska vara när man går på tivoli/djurpark och så blev det god mat i cirkusrestaurangen.
Sen var vi och tittade på alla djuren, klappade små getter och åkte karuseller för glatta livet. Jag låter bilderna ovan tala för sig själv.

Outfitfakta om barnen är väl alltid kul, jag tyckte att jag fick ihop det rätt bra för en gångs skull.
Leon var störtcool i hans nya jeans, fyndade på rea på H&M för endast 50kr. Tur nog kan vår lilla smalis ha storlek 92 i år och shortsen från förra sommaren passar än men jeans i allmänhet har jag varit lite emot på barnen just för bekvämlighetsfaktorn. Till det hade han sin Armanitröja, Nova star hoodie och Burberrykeps allt i rosa som passar honom så fint. Mercedes invigde nya blommiga leggings från Hennes & Mau, finaste toppen från KappAhl och kofta från Noa Noa.

0 thoughts on “– Bildbomb från Furuvik.

Kommentera

