Allmänt ღ

– För att det trots allt blev en bra dag.

                        
Jag nyser som
en tok, men det ska inte vara så höga pollenhalter idag så jag får inte ihop det.
Kom inte igång i många knop idag och tanken var att jag skulle iväg på ett event med Hertz ikväll, men liksom många andra event nu i veckan så har jag helt enkelt inte orken och får hoppa över det.
Järnvärdet har en förmåga att dippa fort på mig så jag knaprar tabletter och hoppas på att återfå energin snart! Ett spabesök står högst upp på listan nu.

Imorgon är det BM-besök och strumpinhandlande till bebis på schemat, efter en inventering såg jag att vi bara har två par byxor i storlek 50. Hur många bör man ha? :/ Så svårt det där med tanke på att M kunde ha stl 50 i 1,5 månad medans L växte ur stl 50 på en vecka.

Nu ska jag ordna med en tävling som snart kommer upp här (och dra vinnare i avslutade!) och efter det har jag en pekbok att knåpa ihop på Lookibooki. Har så många ideér så jag hoppas jag får någon slags struktur på tankarna och en fin bok till barnen.

0 thoughts on “– För att det trots allt blev en bra dag.

  1. Tyckte det var också svårt med storlek 50. så hade rätt få kläder som jag köpt innan i den storleken (hade det mesta i 56) men när jag insåg hur liten småbebisar är fick jag lov att åka o köpa mer! så svårt när de växer så olika

    Gilla

  2. Svårt det där att veta hur mycket kläder man behöver till de små. Jag vill inte köpa för mycket heller med tanke på att man kanske får en del presenter.

    Gilla

  3. Sv; om de ska skicka, kolla upp det där med gifts, blir billigare i tullen då. Är ine helt insatt men står nog på Tullverkets hemsida 🙂 Häftig pekbok, den sidan får sparar!

    Gilla

  4. Lookibooki är toppen, vi gjorde en pekbok på alla familjemedlemmar som viggo fick ta med sig till dagis 🙂
    Hoppas ni får en riktigt härlig dag !! KRAM

    Svar:
    Ja men det var ju en bra idé! Det kör vi nog på, enklast så och så att de kan ha den på förskolan sen. Kanon!Tack detsamma fina!

    Matilda

    Gilla

  5. Sv ja skojar du eller!;) gärna oftare än en gång om året……. Haha.

    Okej men va mysigt ändå!:) ser så mysigt ut med magen man blir ju sugen.. 🙂

    Svar:
    Det är ju faktiskt rätt romantiskt med blommor, går inte att undkomma 😉

    Matilda

    Gilla

  6. Jag hoppas att din sambo har rätt och att sommaren kommer efter midsommar.
    Känns trist om sommaren redan har varit.

    Svar:
    Jadå 🙂 Klart den gör det sätter jag en femma på!

    Matilda

    Gilla

  7. beror på hur många små sparkdräkter man också har… 😉 Har köpt 1 par till den här bebisen… tror inte jag har några i 50 från Emma… bara 56, och det gick bra trots att hon var rätt liten… 😉

    Använder armbanden dygnet runt – om man bortser från dusch… Tror att de hjälper lite, vågar ju inte ta av för att testa! 😉 men tack för tipset!

    Svar:
    Oj, sparkdräkter.. Ja det har vi inga, eller pyjamaser heller för den delen haha. Skönt att du hittat något som hjälper lite iaf 🙂

    Matilda

    Gilla

  8. Jobbigt, hoppas du slutar nysa snart och att ni får en härlig dag 🙂

    Svar:
    Haha tack fina, ja det hoppas jag med 🙂 Hoppas du haft en fin dag! Kram

    Matilda

    Gilla

Kommentera

