Barnen ღ

– För att barnen är det viktigaste man har.

                   
                   
Mercedes hade dukat så fint ute, hon bar ut bord med tillhörande stolar och placerade ut blommor i trä för att sedan servera muffins till sin bror och grannbarnen. Vi har sån tur att grannens barn är i samma ålder och dessutom går på samma förskola så de har aldrig en tråkig stund här hemma.
Nu när solen äntligen behagat att dyka upp så är det inte speciellt svårt att fördriva dagarna, tänk om varje dag var såhär!

0 thoughts on “– För att barnen är det viktigaste man har.

  1. Underbart att vara ute i solen med barnen, hoppas det somriga vädret håller i sig 🙂

    Svar: Tack snälla för gratulationerna och de fina kommentarerna i samband med Nomis födelse ♥

    Gilla

  2. Sånt kan man sakna lite när man bor mitt ute i ingenting, inga grannar och inga andra barn….

    Sv:
    Ska bli så skönt med lite ledighet! Enda jag får denna sommar…
    Ja när dom är ledsna och inte vill att man ska gå så vill man bara ta dom i famnen och åka hem!

    Svar:
    Jo det förstår jag, de kan ju sysselsätta sig själva när de har vänner så nära men avskildhet vore inte helt fel det heller 😉 Kram

    Matilda

    Gilla

  3. Underbara barn! Längtar till Kira blir lite större och börjar med sådana söta saker. 🙂

    SV: Tack så mycket. Finns tydligen cirka 189 styck som heter det i Sverige. Och sambon som trodde han uppfunnit ett eget. Hihi.

    Svar:
    Hehe jo men det är som med Mercedes då, tror att det finns runt 200 som har det som tilltalsnamn 🙂

    Matilda

    Gilla

  4. du har sa ratt, barnen ar det viktigaste. vilken underbar och inspirerande blogg, hamnade har genom FL.

    Svar:
    Tack fina, ja det är verkligen något man inte ens kan ana förrän man har barn själv.Gränslös kärlek.

    Matilda

    Gilla

  5. Hejsan! 🙂

    Jag har "Dagens Blogg!" på min blogg, jag utser vinnare ikväll så skynda in och anmäl dig.

    Även om du inte lyckas vinna idag så gör ett nytt försök imorgon? 😉
    För jag har Dagens Blogg varenda dag och just nu har jag att man vinner länkar men om några dagar kommer jag att byta pris, så varför inte anmäla sig varenda dag?

    Tipsar du fler genom att skriva ett enskilt inlägg på din blogg om att du är med i dagens blogg hos mig så har du betydligt större chans att vinna, bra va!? 🙂
    (glöm inte skriva i kommentaren till mig att du gjort ett inlägg.)

    /SANNA på http://dabl.blogg.se

    Gilla

Kommentera

