Allmänt ღ

– För att vi har firat midsommar.

                             
Det blev en liten oavsiktlig paus från bloggen.
Med midsommarfirande på fredagen, en fullspäckad lördag och en söndag med besök från barnens farföräldrar från Bollnäs så har jag inte hunnit med att ens öppna laptopen.
Lite skönt med semester ändå, och idag regnar det för fulla muggar. Inget mig emot då vi hade sån tur med vädret i helgen. Bättre så än tvärt om.

De här veckorbilderna med bebis är jag inte en höjdare på att komma ihåg heller, får ta en ikväll istället. Veckorna verkligen springer förbi och det är helt magiskt hur fort de små växer, på bara några veckor så är det sån otrolig skillnad och jag tror nästan att jag kan urskilja vissa kroppsdelar ibland. Men jag har som sagt ingen brådska. Alls. Tids nog är h*n här och jag har ingen brådska att gå och bli stor och otymplig.

Hörrni! Ni missar väl inte att tävla om ett valfritt märkesplagg från Dior, Burberry, Ralph Lauren m.fl, tävlar gör ni enkelt HÄR

0 thoughts on “– För att vi har firat midsommar.

Kommentera

