Allmänt ღ

– För att jag har lånat en dator.

Jag står just nu vid ”föräldradatorn”, ska se till att fixa till nätet på min dator också så jag får in lite bilder på min fina lilla kille. Allt går super och det är sondmatning var tredje timme dygnet runt som gäller så jag har ingen koll på dagarna längre, vi har iallfall fått ett eget familjerum så jag och lillen är tillsammans jämnt och myser. 

Som det ser ut nu får vi åka hem någon gång under nästa vecka med hemsjukvård i tre veckor. Längtar som en tok efter mina stora hjärtan där hemma också. Men Henry mår bra och det är huvudsaken.

0 thoughts on “– För att jag har lånat en dator.

  1. Vad skönt att lillkillen mår bra och vad skönt att ni kan få hemsjukvård! Det hade vi med Melvin också. Vi låg på sjukhus i 2 veckor och hade hemsjukvård knappt en månad. Så skönt att vara hemma.

    Vet hur det är med sondmatning var tredje timme. Måste du pumpa däremellan också? Jag tyckte man pumpade och matade jämt (somnade under tiden jag pumpade pga det surrande ljudet) *s*

    Gilla

Kommentera

