Allmänt ღ

– För att vi börjat komma in i rutinerna.

Komiskt nog så är det blogg.se som förhindrar mig från att lägga upp bilder. Precis när jag löst det med kameran 🙂 Får hoppas på att det löst sig till ikväll.

Idag är det premiärbad för Henry, sen kommer kanske storebror Leon och Mats förbi medan Mercedes är på kalas. Mercedes har föressten inte fått sitt hår igenomborstat på en vecka nu haha, gissa om jag kommer att ha lite att göra när jag kommer hem. Hemgång blir senast på tisdag och det känns heltokigt att jag ska få ta med mig den här lilla krabate hem. Är han min liksom?

Den här ”mjukstarten” med bebis har ändå varit rätt skön och inatt hade jag rutinerna inne med matningen såpass att jag kunde klämma in lite mer sömn, men nu längtar vi hem till vardagskaoset 🙂

0 thoughts on “– För att vi börjat komma in i rutinerna.

  1. Kan tänka mig att det måste vara skönt att få komma hem. När Linn föddes så åkte jag hem så fort jag bara fick.
    Hemska tanke att behöva stanna kvar. Just då.
    Men jag kommer ihåg att det där magiska försvann när vi kom hem.

    Gilla

  2. vad skönt att ni fått in rutiner, och vad mysigt att stoerbror Leon ska få träffa lillebror för första gången:)

    Har Leon förstått att du haft en bebis i magen?

    Hur gjorde ni när du skulle föda Henry? Var mats med på förlossningen och ni hade barnvakt till Leon o marsedes eller han var hemma med barnen medans du var på sjukhuset och födde Henry?

    Gilla

Kommentera

