Allmänt ღ

– För att jag helt enkelt inte kommer på någon vettig rubrik.

         
Spring i benen botades med en tur till lekparken, Jag har nog aldrig sett så många familjer där innan men det är en härlig park så var annars hänger man en solig lördageftermiddag. Vi stötte även på Lucas familj, Mercedes och Lucas var bästa vänner på förra förskolan men har inte setts på 1,5år – nu kände de inte igen varandra längre trots att de stod mitt emot varandra 😉 

Leon har en garderob fylld med RL-skjortor som han knappt använder men det ska det bli ändring på, för visst är det fint! Någonstans på vägen fick jag för mig att skjortor var opraktiskt, men icke då. Det fungerar finfint att leka i och L blir glad då han får ”se ut som pappa”.

Vi har en dotter också även om jag inte fick med damen på helt på bild, itvingad mina favoribyxor från RL (Gult är fult var hennes kommentar men med lite övertalning åkte de på ändå) och så t-shirt från skönaste Petite bateau.  

0 thoughts on “– För att jag helt enkelt inte kommer på någon vettig rubrik.

  1. Vad har du för kamera och objektiv? 🙂 Vill köpa en systemkamera 🙂

    Svar:
    Jag har Nikon D3100, alltså ingen speciell men ibland får jag till det. hade dock önskat mig en Canon

    Matilda

    Gilla

Kommentera

