Allmänt ღ

– För att jag uppdaterat min garderob.

                      
En del av dagens skörd ligger i denna kasse, gick även loss inne på Zara och Gina Tricot så shoppingångest blandat med lycka över mina nya inköp är
 känslorna jag dras med nu haha. Men man måste som sagt få skämma bort sig själv ibland. Det är inte lika roligt att handla till sig själv när man måste tänka på att det ska vara amnings och barnvänligt. Dvs inga halsband, stora mysiga tjocktröjor mm – så fint men så opraktiskt nu.

Får visa favoriterna i veckan men Missoni-köpen blev jag så nöjd med, hittade ni något ni gillade?

0 thoughts on “– För att jag uppdaterat min garderob.

Kommentera

