Outfits ღ

– För att det är min dotter

     

Gud så jag älskar denna lilla tjej, igår kom hon med en helt klockren kommentar då vi var ute en sväng. Hon pekar på en man som gick förbi och utbrister ”Leon, där är din riktiga pappa!”. Gud så jag har skrattat åt det, hon är en liten retsticka och har en massa små grodor i munnen den damen. 
Här posar hon glatt i nya leggingsen från KappAhl och koftan från Noa Noa som efter att ha hängt i garderoben i flera månader nu blivit en favorit. tröjan under är från Petit Bateau, ett märke man inte kan göra annat än älska då det är svårt att hitta skönare plagg.

0 thoughts on “– För att det är min dotter

  1. Söta bilder! =) Gör du bloglovin’byten? Kramar!

    Svar:
    Tack! Jag ser helst att de som följer mig gör det för att de gillar bloggen. Men tack för förfrågan ,) Kram

    Matilda

    Gilla

Kommentera

