Event

– För att jag har varit på We R Family

     

     

     
     
Några härliga timmar spenderades på Café Opera och We R Family eventet idag, presentationer av företagen som jag kommer återkomma till imorgon, men Micki, Tehuset Java som jag skrivit om flera gånger tidigare, Parelle och Bambino var några av de jag fick chansen att prata med och bekanta mig lite mer med. Som vanligt var det en grym goodiebag som delades ut!

 

Som ni förstod på inlägget nedan så blev det sedan ett biobesök, biograf Park vid humlan räddade min kväll då biljetterna till Twilight givetvis var utsålda på sergel.

 

 

0 thoughts on “– För att jag har varit på We R Family

  1. Vilken lyx dag du verkar ha haft! Perfekt i höstmörkret 🙂

    Svar:
    Ja verkligen, så tacksam för att man har chansen att få göra allt detta.Kram

    Matilda

    Gilla

  2. ja jag var också där, jätte roligt event. Vagnen va otroligt snygg, hade jag inte redan haft en massa liggandes här hemma hade jag nog velat ha den med. =) Älskar att byta barnvagnar titt som tätt.

    Trevlig måndag
    😉

    Svar:
    Vad kul, jag är så dålig på att känna igen folk ute :/ Visst var vagnen snygg, love it! Tack detsamma! Kram

    Matilda

    Gilla

  3. sv: jag är hel nöjd med min bugga jag som varit så emot dom haha
    jag är lite efter me allt som är "inne" men nu är jag kär och kommer inte byta än på ett tag som ja gjort me alla andra vagnar barnen haft 😉
    Kram

    Svar:
    Haha varför var du emot dem tidigare? :O Vet många som varit så men sen när de väl provat så fastnar dem haha

    Matilda

    Gilla

  4. sv: haha men ja är lite "efter" me de där som är inne och man ska ha haha
    har alltid tyckt dom varit fula, när jag var gravid med Vincent va ja jätte emot snurrhjul nu har jag bara haft de med linus så ja man lär sig me tiden 😉

    Svar:
    Ja jag hade ju en med 4 hjul till Mercedes men bytte efter bara någon månad, förstår inte hur man orkar svänga med en sån haha 🙂 Snurrhjul är grejjen

    Matilda

    Gilla

Kommentera

