Allmänt ღ

– För att det är det där lilla extra

      
Min morgon kunde inte ha startat bättre, favoritpojkarna är hemma idag och storasyster har det bra på annat håll så det var en lugn start. Ni kanske minns att jag skrivit om tehuset Java tidigare? En hel del godbitar har jag smakat däribland Lussete och favoriten Lundablandningen – och jag anmäler mig härmed som frivillig testare av alla era te-sorter (en liten vink). 
Nej men skämt å sido, tehuset Java har nu 80 års jubileum och har komponerat tre spännande teblandningar: Goji Citrus, Earl Grey Rosé och Bär Oolong. Jag är inne på Earl Grey Rosé nu som är en spännande blandning av earl grey, bourbon vanilj, ros och citron som doftar och smakar precis som det låter men känner att jag måste besöka butiken för att spana in de övriga också, plus att de finns i söta burkar!

0 thoughts on “– För att det är det där lilla extra

  1. Å jag visste inte att tehuset Java fanns på fler ställen än här i stan. Håller med dig om att de har fantastiskt goda teèr. Nu kom jag faktiskt på en bra present till mannen till födelsedagen. Tack.

    KRAMAR Mikaela med Liam och Filippa.

    Denna Veckan Kan Ni Vinna Rosetter, Hårband och Hårsnoddar från Lollipop
    http://hemmapavarangataistan.blogg.se/2012/november/tavlamedlollipop-2.html

    Svar:
    Jodå det finns på Odengatan i sthlm bland annat men jag stötte på dem på We r family eventet i lördags och var så glad då jag såg att de skulle dit 😉 Det är en kanonpresent till svärföräldrar och andra närstående som man inte riktigt vet vad man ska köpa till. Ska kolla in tävlingen 😉

    Matilda

    Gilla

Kommentera

