Henry

– För att det är en av solstrålarna

     

     

 

Min goa underbara lilla Henry Philip, han har verkligen vuxit in i sitt namn och den -numera rödlätta- lilla pojken hade inte kunnat heta något annat. Mats kallar honom för H-angry för att han är så surig hihi, men det är inte lätt när man är liten och har ont i magen.  Håret blir rödare för var dag som går, vet inte varför det blev så mörkt på bild, rött är det iallfall ingen tvekan om. Mina röda gener är starkare än jag kunnat ana 😉 

0 thoughts on “– För att det är en av solstrålarna

  1. Har följt din blogg nästan från start, men varit väldigt dålig på att kommentera! Tänkte bara säga att du har så himla fina barn 🙂

    Svar:
    Men åh tack så mycket, vad kul att du har hängt med så länge också. Kram

    Matilda Milano

    Gilla

  2. Går det att bli sötare!? nej verkligen inte!!
    de där byxorna har jag spanat på så ofta men aldrig köpt, nu ångrar jag mig ju så klart!!
    har förresten en RL bodysuit 6 månader som ska flytta hemifrån 😉

    Svar:
    🙂 Ja visst är de söta! Har du suiten kvar? 😉 Kram

    Matilda Milano

    Gilla

Kommentera

