Event

– För att jag lånat instagrambilder

Efter en snabb genomgång på instagram så har jag hittat bilder på min söta lilla Leon med sällskap från modevisningen idag, så jäkla söta!  
Kläderna kommer ifrån bcww och det är samma kvalité på dessa som arbetskläderna för vuxna – men med lite söta detaljer och mindre storlekar 😉 (finns att köpa lite överallt men bauhaus ska ha dessa om jag förstod det rätt)
Leon blev helt tagen och det kan jag säga att jag också blev, bättre bilder på plaggen kommer! 

Kan tillägga att jag vart så otroligt stolt över Leon idag, han har gått genom halva stan, varit en ängel på modevisningen och trots att han stått och gäspat så har han inte klagat en enda gång. 

 

0 thoughts on “– För att jag lånat instagrambilder

  1. Han var ju bara så söt!!

    Svar:
    Tack, jag var ju sådär lagom stolt över att han vågade sig ut utan mig hihi 🙂 Vilken söt liten Egon du har!! 🙂 Kram

    Matilda

    Gilla

Kommentera

