Shopping ღ

– För att jag ägnat mig åt lite hederlig nätshopping

          

 

Det sa bara klick! Hittade en såå fin tröja här, väldigt Odd Molly look alike 😉 Kommer att bli så fin på Mercedes! 
Har även span på ett par nya Hunterstövlar till fröken M, frågan är vilken storlek hon bör ha nu, ska se till att mäta fötterna innan jag slänger iväg en order. Klart hon ska matcha mor sin även i år.

Ni glömmer väl inte att delta i tävlingen över ett valfritt plagg från Lillastorajag.se – avslutas ikväll! 

0 thoughts on “– För att jag ägnat mig åt lite hederlig nätshopping

  1. SÅ nyfiken på och se lite barnklädesshopping! Särskilt till killarna eftersom jag har två små grabbar =)
    Du visar väl här på bloggen vad du införskaffat =)

    Svar:
    Självklart 🙂 Har massa här hemma också som jag bara måste ta tag i att fota haha 🙂

    Matilda

    Gilla

  2. jag älskar att du lägger upp bilder, speciellt vart du hittar allt, kavajen du lade upp ska jag införskaffa till min lilla grabb också, äääälska den!

    Svar:
    Vad kul att du gillar det, känns lite extra när det är uppskattat 🙂 Ja köööp kavajen, helt underbar du kommer älska den ännu mer när du ser den irl. Kram

    Matilda

    Gilla

Kommentera

