Allmänt ღ

– För att han är rolig min lilla Leon

      

New in till min stora lilla kille! Han valde dessa chinos helt själv hos Polarn o pyret. 

Leon har äntligen kommit igång med talet, vi har inte varit speciellt oroliga mer än att vi konstaterat att han varit väldigt sen men istället tidig motoriskt. Det är så kul att höra honom och hans tankar, han har ett stort hjärta och varje morgon kommer han in till oss för att hälsa på sin lillebror med ett ”Jag älskar dig Henny”, när han imorse skulle väcka sin syster i sängen sa han ”Älskling, älskling! Vakna, det är morgon nu. Jag har också sovit” så gulligt att jag dog en smula. 
Varför mina barn kallar varandra för älskling vette tusan, bättre det är när de ropar ”mamma” och ”pappa” till varandra varpå jag alltid svarar ”jaaa” och får ett argt – INTE DU tillbaka 😉 

Kommentera

