Allmänt ღ

– För att det är materiell lycka


 Jag fick nyss ett mejl där jag såg att jag vunnit den här skönheten från Prat PR då de hade deras ”designa din egen t-shirt” tävling! Ni minns bilden med barnen där jag gjort B1, B2 och B3 tröjor? Vinsten är en Hp Slate7 som kommer ut i butik nu i maj! Såå glad då jag verkar vara den sista i sverige att skaffa en surfplatta. Frågan är ju vilken färg man ska välja. Det finns i silver och rött, lutar åt silver medan M tycker att jag ska köra på den röda. Blir perfekt under långa bilresor med barn eller bara slöa morgnar i sängen 🙂

 

Åh materiell lycka! Idag kom skrivaren HP Envy också, hoppas på att datorn kommer nu på fredag så vi kan få igång den. Så himla kul! 

0 thoughts on “– För att det är materiell lycka

Kommentera

