Allmänt ღ

– För att det är en helt vanlig tisdag

Vi mötte upp M efter jobbet för att sedan åka och hämta ut paket, det är som lilla julafton varje gång. I samma stund som jag klickat hem något och betalat så glömmer jag bort vad jag köpt. Så när paketet kommer blir jag lika förvånad varje gång. Varje dag. Haha. Eller så är det bara att jag shoppar för mycket för att minnas allt men det var inte en lika rolig teori.

Klickade hem en drömklänning från Brands for kids igår som jag hoppas på att hinna få hem till midsommar, de brukar dock ha supersnabb leverans så det ska nog inte vara någon fara. Klänningen är btw en riktig drömklänning signerad Tutto Piccolo, visar så fort den kommit. Väntar även bud imorgon med min HP Slate 7 som jag vann, inlägg om surfplattan och även laptopen kommer upp, och så kalasbilderna! Ja jag har lite att ta tag i med andra ord.

Kommentera

