Allmänt ღ

– Tävla och vinn ett presentkort på 500kr hos Averie.se

Visst borde vi bli lite bättre på att skämma bort oss själva? Vad vore inte en bättre start än att få shoppa loss på lyxiga Averie.se. Averie är en ny och unik underklädesbutik online som erbjuder lyxiga underkläder till förmånliga priser, sensuellt och ungdomligt med den där lilla extra touchen. En av er kammar hem ett presentkort på 500kr så det är bara att välja och vraka 😉

 

     

 

      

   ”Jag tävlar om ett presentkort på 500kr på Averie.se hos majbebis08.blogg.se tävla här du med!”

 

 

 –För att tävla gör du så här:  

Gå in på http://www.averie.se och anmäl dig till deras nyhetsbrev på förstasidan. Skriv sedan en kommentar i detta inlägg så är du med och tävlar! Med nyhetsbreven kommer unika erbjudanden så det vill ni inte missa. Till hemsidan

 

 

 -För en extra lott ska du kopiera bilden  ovan + texten och publicera i din blogg alt dela tävlingen på               facebook. Se till så att alla länkar fungerar.

 

Tävlingen avslutas den 19e Juli kl 23.59 

 

                                                Tack till Averie.se & Lycka till!

 

 

 

0 thoughts on “– Tävla och vinn ett presentkort på 500kr hos Averie.se

  1. Jag är mer än gärna med! Så himla mycket fint:)
    Vet inte hur man anmäler sig till nyhetsbrevet men blev medlem istället, hoppas det går lika bra:)
    Håller tummarna!kram!

    Gilla

  2. KLART MAN ÄR MED…

    1. har anmält mig till nyhets brev med email adressen ovan

    2. tipsat på min blogg–http://chanette.blogg.se/2013/july/vinn-hos-majbebis08-19-juli.html

    Gilla

  3. Det vore helt underbart att vinna detta presentkort 🙂 Häligt att få unna sig själv något snyggt efter en tuff vår med skola, jobb och oro.

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och gillar & delar på facebook 🙂

    Ha en fin sommar 🙂

    Gilla

  4. Nu har jag anmält mig till nyhetsbrevet 🙂

    Sitter höggravid i skuggan o väntar på att mina tvillingar ska vilja titta ut. Misstänker att kroppen ändrat sig under dessa månader av graviditet så hade gärna lyxat till det med lite nya underkläder 🙂

    Gilla

  5. Jag vill gärna vara med, skulle vilja unna mig lite nytt då jag för det mesta bara här hemma med mina barn. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och är också medlem där.
    Ha en bra dag!
    //Erika

    Gilla

Kommentera

