Allmänt ღ

– För att det är t o r s d a g ♥

      

 

      

      

Gårdagens morgonmys ? Nya filten är med,tur att Henry är lika tokig i filtar som jag är. De gosas med och används konstant. 

 

Jag fick ett stort paket från Elodie Details som jag inte hunnit fota än, så fint så man tuppar av! Har ni inte tävlat i de två pågående tävlingarna än så gör det pronto 🙂 Nu sticker jag iväg till härliga Lekmer.se´s kontor där jag numera kommer att spendera mina torsdagar, efter att ha varit mammaledig så länge så ska det bli jättekul att få komma iväg och känna mig lite produktiv 😉

0 thoughts on “– För att det är t o r s d a g ♥

  1. Härligt!! Ska barnens pappa var lite föräldraledig på deltid nu? 🙂

    Svar:
    1 dag i veckan till att börja med, sen får vi se hur vi ska få ihop det. H ska inte börja på förskolan än på ett bra tag så det är prio att det går i Henrys takt.

    Matilda

    Gilla

  2. Härligt, låter jättebra!! Jag önskar också jag kunde vara hemma betydligt längre!!! Vår plutt ska börja i januari/februari, men önskar lätt jag hade haft råd å var hemma ett halvår till! Härligt att du kan !!!

    Svar:
    Ja jag tar inte ut några f.dagar så vi har en del kvar och kan dryga ut det lite nu efter vintern, som det är nu så är han ändå inte redo för förskolan så då är det jätteskönt att vi kan göra såhär.

    Matilda

    Gilla

Kommentera

