Allmänt ღ · mode · Shopping ღ

– För att det är dagens projekt


Virkade en söt liten mössa till Mercedes docka, ett plus i kanten till mig själv för färgmatchningen som visade sig bli en succé! Jag vill virka en hundtröja till Greta också men jag är en nybörjare på detta så först ska jag hitta en beskrivning, helst lågstadienivå.

Barnen har fått varsina tjocktröjor från underbara Ralph Lauren. Tog stl 4t till Leon och vet inte riktigt vad jag tänkte med där, den sitter precis så han kommer att behöva en ny snart och apropå shopping så är min beställning från Lindex skickad (!) vart lite orolig där ett tag då vissa ordrar verkar ha strukits men nu kan jag andas ut 🙂

Kommentera

