Allmänt ღ · mode

För att det är 3 foto-appar du inte klarar dig utan

Jag har bara tagit för givet att majoriteten som läser min blogg också har koll på instagram, följer ni mig inte redan så hittar ni mig under @matildamilano.  Det är så smidigt att uppdatera direkt på ig och till bloggen vill jag gärna ha bilder fotade med kameran. MEN nu är det ju så att iPhone 5s kamera inte går av för hackor den, jag är nöjd! Använder bl.a en grym app som kostar 15kr om jag inte minns fel, Camera +! den rekommenderar jag verkligen. Du kan ljusa upp bilder, skärpa, filter ja allt möjligt.

Tre oumbärliga appar för snabb redigering och fix av bilder på mobilen:
*Camera+
*A Beautiful Mess
*BokehCamFX

Tror att samtliga kostar en slant men det är inte många kronor och helt klart värt det.

Två bilder tagna med iPhone 5s, före och efter redigering via appen Camera +.

2 thoughts on “För att det är 3 foto-appar du inte klarar dig utan

  1. Bra tips finis! Den sista appen du nämnde hade jag inte provat så de ska jag göra nu 🙂

    Kramar och god fortsättning till dig ❤

    Gilla

Kommentera

