Allmänt ღ · mode

För att det är klippt!

Åh så jag skäms, dagarna flyger förbi och jag är numera en nattbloggare. Det tar egentligen inte många minuter att få till ett inlägg under dagarna men så snart datorn åker fram så springer Henry fram och bankar med sleven haha. Ska kika om det kanske finns något smidigare sätt via mobil eller paddan? 🙂


Vad händer hos oss då? Ja Henry har klippt sig, jag kan inte bestämma mig för om det blev bra eller inte och nu när jag ser de här bilderna från veckan så svider det lite. Vad har jag gjort?? Nåväl det växer ut till sommaren igen.

Greta har varit till Hööks och shoppat loss, ett täcke som skriker ”se mig” eller ”trampa inte på mig” och en tjocktröja. En bra start för den här lilla fryslorten. Hon är nu 1,5år och väger 2kg lilla plutten men det vet hon inte om.

Imorgon då,.. ja då är det fullt schema. Loppi och årets pinsammaste event startar kl 13 och sen är det vidare till hotellet med bästa me&i! Jag är superglamourös med helt nedbitna naglar (min nya ovana) och kläder som precis kastades in i tvättmaskinen. Smart. Leggings är alternativet liksom, så nej inte så superglamm kanske men kul ska vi ha! 😀

Kommentera

