Allmänt ღ · Barnen ღ · Inredning · mode

För att det är projekt: Tavelvägg

Vit ram eller inte vit ram?

Leon hade ont i foten så Mercedes fick gå till förskolan, stolt som en tupp då hon tappat sin första tand igår(!) och vips så försvann det onda i Leons fot 😉

Vi tog oss till IKEA och inhandlade lite (en massa) smått, ett litet bord, täcken till barnen som äntligen ska få vuxenstorlekar till våningssängen och tavlor. Jag tänkte ”slänga upp” en liten tavelvägg. Lättare sagt än gjort! Plocka fram, flytta lite till höger, plocka bort, flytta runt.. En timme tog det och nu är jag skapligt nöjd, återstår bara att få upp det på väggen!

Fick en fråga om jag inte kan berätta om hur det är att vara ”ung mamma till tre barn”, det kan jag självklart svara på men det får bli i ett separat inlägg – har ni mer funderingar eller önskeinlägg så är det bara att fråga på. Nu ska jag göra klart det sista jobbet på datorn innan Top Model börjar 🙂

Kommentera

