Barnmode · Barnprylar ღ · mode · Shopping ღ

För att det är dagens fynd

Det vart en tur till Stinsen, Leon behövde en uppdatering i ”dagisgarderoben”, baströjor, byxor och skor – sagt och gjort. Att handla skor är dock bland det tråkigaste jag vet men det blev ett par till både mig, Mercedes och Leon. Lite smått kär i Mercedes nya vårskor ♥

Hittade det perfekta linnet på Gina, ser inte mycket ut på galgen men det är värt att testa – love! Frågan är vad man ska ha under bara…

Utöver basplagg från Hennes&Mau så följde även denna klänning med, gillar Hennes&Mau och deras 50kronors klänningar, funkar finfint till jeansjackan i sommar!

 Lite småshopping med andra ord, det är iskallt ute trots solen så nu ska jag pälsa på mig och gå ut på hundpromenad 🙂 Beach 2014 var det va…

4 thoughts on “För att det är dagens fynd

    1. Tack! Lite smått kär i dem 🙂 Från Skopunkten så vågar inte uttala mig om kvalitén men ett tag borde de hålla 🙂
      Såg bara det paret på fel hylla så vet tyvärr inte vilka storlekar de finns i heller

      Kram

      Gilla

Kommentera

