Barnmode · mode · Shopping ღ

För att det är kanonväder och shoppinglycka

Det har regnat och regnat, och regnat. Samtidigt var det tokvarmt i luften, frågar ni Mercedes så säger hon att det har varit kanonväder idag, hon älskar att vara ute i regnväder och jag fick inviga regnskyddet till vagnen från ED. Lite stolt blir man när man glider runt med snyggaste vagnen haha.

Mercys jacka från Mini a ture har en WP på 3000 och har till min förvåning faktiskt hållt helt tätt trots att hon stått i spöregn, tummen upp på det! Stövlarna från Tretorn fyndade jag här

Dagens solsken kom i form av en avi i brevlådan, så nyfiken som jag varit på detta märke och nu är det alltså upp till bevis. Bara att öppna påsen och finna en massa inslagna ”paket” i gjorde ju halva lyckan, och kläderna sen då. Såå fina! Det är utlovat sol framöver så jag fotar så snart jag får tillfälle. M får inte se plaggen förrän på onsdag, men jag är övertygad över att hon kommer att älska det. Just nu är det lite erbjudanden och Fri frakt på hemsidan, klart värt att kika in hos The Flagship Company

Kommentera

