Tävlingar ღ

Vinn en Tefal Actifry värde 2000kr

Stort grattis till Therese Eriksson, du är vinnare av en alldeles egen Actifry från Tefal. Vänligen mejla mig på Jagematilda@hotmail.com så får du din vinst!

Jag fick hem en Tefal Actifry som jag kommer att recensera här i bloggen, har hört så mycket gott om denna och älskar att vi nu enkelt kan göra äkta hemgjorda pommes med bara 3% fett!

Du ställer enkelt in den med en timer och kan tack vare det dimmfria glaset se maten under tiden, vilket du egentligen inte ens behöver göra – Actifry sköter ju allt men det är kul att se hur snabbt det går 🙂 Det medföljer en receptbok med tips på härliga förätter, varmrätter och efterätter.

(Jag hittade en så bra recension här om ni vill läsa mer)

Vinstvärde 1999kr.

För att vara med och tävla, skriv en kommentar nedan om vem som skulle behöva en Actifry. Kanske är det du själv som önskar en till familjen, vill du ge en till din brorson eller kanske bästa vännen alltid drömt om ett enkelt och hälsosammare sätt att laga mat på?

Tävlingen avslutas på onsdag 23/7 kl 24.00. Lycka till!

124 thoughts on “Vinn en Tefal Actifry värde 2000kr

  1. Jag skulle ge en till mig själv. Av två anledningar:
    1. Jag SKA börja äta mer hälsosamt och ta tag i mitt liv.
    2. Det vore ju trevligt för min familj om jag kunde bjuda på mat någon gång och den där
    Borde till och med jag kunna manövrera 🙂

    Gilla

  2. Jag vill jättegärna vinna den till mig själv! Jag älskar pommes och att kunna njuta av dom med gott samvete vore underbart.

    Gilla

  3. Min pappa skulle behöva en actifry! Han gör alltid pommes när vi kommer på besök och ska grilla! Hade varit perfekt för honom att kunna göra nyttigare samt att vi får äta nyttigare! 🙂 Sen förtjänar han verkligen en present då han har haft det väldigt jobbigt en lång tid. Skulle vilja pigga upp honom med en Actifry!

    Gilla

  4. Åh jag skulle verkligen vilja vinna en till vår familj som verkligen vill ha nya vanor. Dessutom vore den perfekt för sambon nu när jag ska studera på annan ort och han blir själv med hushållet.

    Gilla

  5. Jag skulle ge en till min mamma! Av flera anledningar men dels för att vi är 7 barn i min familj och den skulle underlätta enormt för min mamma! Även så är den mer hälsosam för oss alla!

    Gilla

  6. Jag skulle vilja ge den till min familj (min sambo, mig o vår bebis i magen) så att vi kan äta gott o nyttigt. Laga till nåt för varandra samt min sambo älskar pommes, kroketter etc. Så skulle bli lite nyttigare de gånger han lagar middag till oss 😉 hälsosam o glad mamma ger hälsosam och glad bebis

    Gilla

  7. Min man behöver denna!
    Han kan behöva äta lite mer godsaker och därmed gå upp i vikt.
    Han vill gå upp i vikt men lyckas inte.
    Så denna hade ju vart kul och ge han 😀

    Gilla

  8. Hej,
    År 2009 gjorde jag en gastric bypass op och gick ner från 172 kg till 118 kg.
    Det var tungt det, anledningen varför jag ville gå ner i vikt var att inte dö tidigt ville leva ett längre liv med min son.
    Jag ville skaffa en syskon till honom men kunde inte pga vikten. 2011 blev jag gravid så äntligen sa jag nu ska min son få en syskon, men nej denna gång slutade oxå med en missfall. Hoppet var ute tänkte jag. Många av mina vänner som gjorde operationen vågade inte skaffa barn för att det inte ville gå upp i vikt, men min son ville ha en syskon. Men 2013, juni månad blev jag gravid, men döljer det från min omgivning eftersom jag har haft tidigare två missfall. Men när jag var i vecka 16 vågade vi att berätta för alla. 27 feb-2014 föddes vår väldigt efterlängtade dotter Miray. Äntligen fick min son som är snart 12 år sin syster

    Gilla

  9. Jag skulle vilja vinna en till min lilla familj. Mina barn älskar pommes och jag vill kunna erbjuda dem annat än donkens onyttiga eller bräda hemmagjorda i ugn. Tänk vilken fiffig grej! Just nu tillåter inte ekonomin ett sådant köp, så att vinna en skulle inte vara helt fel 🙂

    Gilla

  10. Åh! Drömmen!

    Jag har kört via ett träningsprogram/dietprogram i 16v. När den tävlingen tog slut så föll jag tillbaka lite i det ”goda livet”. Nåt ”fluffkilo” har kommit tillbaka och jag är inte ett dugg nöjd med min kropp längre.

    Mina kids älskar pommes och det vore drömmen att kunna äta fettsnåla pommes men ändå hålla diet.

    Hela familjen skulle tjäna på det. Min sambo behöver gå ner några kg (skengravidkilon)

    Håller tummarna!!

    Gilla

  11. Jag hade velat vinna denna till min mamma så hon kan ha lite roligare i köket och äta nyttigt och även få känna sig speciell en stund över en så fin gåva!! Hon hade blivit överlycklig över att få denna! 🙂

    Gilla

  12. Ååh! Ute i sista stund här men hoppas såklart på vinst 🙂 min största last här i livet är typ pommes, sjukt onyttigt så tyvärr får man inte unna sig alltför ofta. Men med denna kanske man kan njuta av pommes lite oftare och med lite bättre samvete 🙂 håller tummarna!

    Gilla

  13. Åh, vilken lycka det skulle vara att få vinna detta familjen. Har 2st här hemma som älskar pommes & att få kunna fritera dom såhär känns mycket bättre än vår gamla fritös…. Vilken även håller på att ge upp= är välanvänd…. Håller nu tummarna!!

    Gilla

  14. Skulle vilja vinna den till min familj. Då vi redan nu försöker vara hälsosamma, så kan detta kanske hjälpa oss ännu en bit på väg!

    Gilla

  15. Jag vill ge den till min tjejkompis som älskar mat men hatar kalorier. Jag tror detta kommer göra henne lycklig, åtminstone lite mindre stressad inför strandbesöket.

    Gilla

  16. Jag skulle vilja vinna en till min familj. Kunna äta goda, hemmagjorda pommes och ha en fin maskin som hjälper mig med det efter jobb och förskola då ork och tidsbrist resulterar i onyttigare mat.

    Gilla

  17. Jag vill ge barnen sunda matvanor och lära min son med Downs Syndrom att laga mat och nyttig sådan. Ser det som en chans för honom när han blir stor och lagar mat själv! Han och hans syster älskar friterad mat, och att få chansen att servera dem friterad mat som är mer fettfri skulle vara bara gott och lugnande för den överbeskyddande mamman!
    håller tummarna för att vi har turen!

    Gilla

  18. Jag skulle vilja vinna denna pärla till mig själv, snart är det dags för mig att flytta hemifrån och troligtvis kommer jag behöva all hjälp jag kan få inom väggarna i köket, och förhoppningsvis skulle intresset för att tilllaga ta mig till en ny nivå! 🙂 /LovaLi 20 år

    Gilla

  19. Åååå detta är ju världens sammanträffande. Här står jag mitt i natten och bakar till min sambo som fyller år. tårta och muffins samt piroger och vet du med vad? En hand mixer som man kan trä en visp på. Det skvätter grädde och socker i hela köket o h jag svär mig själv att jag inte köpt mig en riktigt köks maskin. Kanske är de min lyckodag i dag?

    KRAM

    Gilla

  20. Efter Oliver föddes blev vi bostadslösa och fick bo på ett chaffis-truck hotell vid en motorväg här i Göteborg, det fanns ingenting omkring förrutom mc donalds, två kina restauranger och en bar som serverade pizza. Där bodde vi i nästan 6 månader. Utan tillgång till kök utan bara en säng och ett badrum och med ett spädbarn. Tack vare detta var vi tvungna att äta ute nästan varje dag. Låter som ett lyxproblem men pga detta är vi fortfarande gravt skuldsatta och min kropp gillade det inte. Både gravidkilona och maten på ”hotellet” har satt sina spår. Och nu, NU vill jag ha ändring värre än någonsin. Jag vill så gärna vinna denna till mig och min familj. Nu är foten nedsatt och vi skall bli hälsosamma, och denna hade hjälpt en massa! Kram

    Gilla

  21. Jag vill vinna denna till mig och sambon, eftersom att jag ständigt letar efter produkter som kan bidra till ett godare liv, men också hälsosammare liv. För att det är så viktigt att må bra och ta hand om sig själv. 🙂

    Gilla

  22. Jag vill hemskt gärna vinna en till familjen, vi har hafr en liten för några år sedan, men eftersom vi inte var så bra på att fritera själva skulle det vara kul att kunna ha en bra fritös! För jag liksom lillasystern älskar pomes och friterat kött! Dessutom är det mer hälsosamt än köpepomessen!

    Gilla

Kommentera

