Allmänt ღ

För att det är fillers 3/3

img_4107

För några veckor sedan var jag hos Melissa och jag har ju tidigare skrivit två inlägg om det med bilder men hade visst lite som jag inte lagt upp så här kommer ”sista delen”.  Har även en video på instagram för er som är nyfikna. dsc_1272-1

Det är helt nyrenoverat och supermysig liten lokal på Chapmansgatan 5 i stockholm. Jag har tidigare gjort fillers i läpparna med 0,8ml, 1ml och nu körde jag på 1ml igen. Helnöjd och jag tycker att det gör mindre ont för varje gång 🙂

img_4117

Direkt efter <-dsc_1285-2

Fina Melissa! Jag kan verkligen rekommendera henne, hon har fått mig att känna mig så lugn inför varje gång och jag känner verkligen att hon lyssnar till mina önskemål. Sorry för min bistra uppsyn, det finns ju en anledning till varför jag oftast är bakom kameran haha. Inte bekväm för fem öre 🙂

dsc_1263-2

Jag hade min vän Sandra med mig också, så nu är hon också hooked på det här haha. dsc_1254-1

Tycker att man får en helt annan balans i ansiktet, varför föddes man inte med såna läppar för. Buhu. Men tur är väl det att Melissa finns 😉 Jag tänkte köra en påfyllning om en sisådär 4 månader och sen kanske en gång i halvåret för att uppehålla det.

Vill ni boka så har ni 20% rabatt på fillers hela december månad ut om ni anger mitt namn vid bokning.

Kommentera

