Allmänt ღ

För att det är en bättre måndag 

Vilken måndag! Började med att fira mitt första delmål med -10kg, allt genom långa promenader och kaloriunderskott. Dvs äta lite mindre och helst inte alls efter 18. Det gick superbra första 7 veckorna och då rasade jag också 8-9kg men var samtidigt hungrig typ jämt. Så när jag nådde 9kg så har jag fuskat massor och det sista kilot tog typ en månad haha. Nu har jag legat på samma vikt i över en vecka så jag vågar tro att det inte bara är tillfälligt. Nästa steg är att bygga muskler för att bli stark och orka kånka på barn. 

Seeeen kom Isak hem med en lapp, en helt handskriven A4 där han skrivit sådär gulligt som bara han kan och att han var stolt över att jag kämpade med vikten etc så då var man visst värdig en gåva. Och inte vad som helst utan en Tory burch väska som jag suktat efter länge! Blev så himla glad, var verkligen inte väntat! 

Rio gillade den också 🙂 

och nu stödjer hon sig på benen också, det går framåt! Mercedes och Leon var här under eftermiddagen också så idag har det verkligen varit en grym dag. Jag känner mig så hel när alla kids är med mig men snart är det fredag igen! 

Kommentera

