Allmänt ღ

För att det är en nystart

Processed with VSCO with hb1 preset

I´m back! Jag trodde att jag skulle behöva ge upp bloggandet vilket varit så deppigt, verkligen ALLT har gått emot mig. Varken datorn, kameran eller mobilen har samarbetat och de har liksom lagt av i omgångar men nu är det löst  -Jag sitter nämligen med en sprajlans ny MacBook Pro som Isak överraskade med idag och gissa om jag blev glad. Åh jag har så mycket som jag vill uppdatera med, vi var bland annat på Gotland förra helgen, Mercedes har fyllt 9år, barnen har haft en så mysig skolavslutning. Ska samla mig lite, rasta hund, mata barn och sånt där spännande nu men mer uppdatering kommer garanterat!

Processed with VSCO with hb1 preset

 

Kommentera

