Allmänt ღ

För att det är Natural Cycles

(annons) Nu har jag använt mig av Natural Cycles i en månad och jag måste säga att det är väldigt skönt med en app som ”håller koll” åt mig. Att lära känna sin kropp mer och svart på vitt veta när PMS:en kommer, eller när dagar är säkra (och osäkra). Jag fick rätt snabbt in rutinen på att mäta på morgonen och har lagt termometern på nattduksbordet tillsammans med andra viktigheter såsom mobilen 😉 så det är bara att vakna, ta temp och smidigt skriva in i appen så räknar appen ut vad som sker sen är det klart!

Har flera vänner som använt sig av NC för att planera bebis också och det är alltid lika kul när man börjar prata om det och så utbrister någon ”ja men xxx är ju en naturalcycles bebis” <3, och så är det himla skönt att kunna säga att man använder ett certifierat, hormonsfritt och framförallt biverkningsfritt preventivmedel.

 

Är ni också sugna på att köra igång med Natural Cycles  så har jag ett erbjudande att dela med mig, vid köp av ett års prenumeration så ingår premier värde 267kr. Ni går in via denna länk och anger rabattkoden milano. 

Då får ni med alltså:

  • 1 års medlemskap
  • Thermometern & startkit
  • Gåvor värde ca. 267 SEK: Durex-kondomer och probiotiska tamponger från Ellen

Jag är faktiskt himla glad att jag fick chansen att testa detta, har verkligen inte hittat rätt innan men nu har jag stenkoll och missar inte heller att köpa varken choklad eller tamponger i tid 😉

Kommentera

